Veganadam.pl
Jak kupować?

1.    REJESTRACJA W SERWISIE

Rejestracji w Serwisie dokonuje się poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego.

Rejestracja w Serwisie polega na wypełnieniu danych w formularzu. Po wypełnieniu danych konto zostaje założone w bazie danych. Na podany przez Użytkownika adres e-mail wysłany zostaje link aktywacyjny ważny przez 48 godzin. Jeżeli aktywacja konta nie nastąpi w wymaganym okresie, Konto zostaje usunięte z bazy danych Serwisu.

Aby założyć konto w Serwisie Użytkownik musi podać dla celów rejestracji następujące dane: adres e-mail, hasło, powtórzenie hasła, imię, nazwisko i telefon.

Logowanie Użytkowników w Serwisie odbywa się za pomocą adresu e-mail oraz hasła. W razie jakichkolwiek problemów z zalogowaniem się do Serwisu, Użytkownik może wybrać opcję przypomnienia hasła do konta, które zostanie wysłane na podany podczas rejestracji adres e-mail.

Użytkownik Serwisu posiada dostęp do rozbudowanego menu nawigacyjnego umożliwiającego mu edycję podstawowych danych, dostęp do listy zamówień lub sprzedaży, stanu konta z opcją wpłat oraz usług związanych z utworzeniem wizytówki.


2.    ZAMÓWIENIE I TOWARU

Składanie zamówień przez odbywa się w Serwisie na trzy sposoby: zakup towaru bez dokonania rejestracji, zakup towaru wraz z rejestracją w Serwisie oraz zakup towaru po zalogowaniu się przez Kupującego w istniejącym już koncie.

Zakup towaru bez dokonania rejestracji polega na wyborze przez Kupującego określonych towarów i dodanie ich do koszyka, wypełnieniu danych w formularzu zamówienia oraz dokonaniu akceptacji transakcji.

Zakup towaru wraz z rejestracją w Serwisie polega na wyborze przez Kupującego określonych towarów i dodanie ich do koszyka oraz dokonanie rejestracji i założenie konta. Potwierdzenie zamówienia i transakcja zakupu, odbywa się już w ramach posiadanego konta w Serwisie.

Kupujący, który posiada konto w Serwisie po wyborze określonych towarów i dodaniu ich do koszyka, za pomocą swojego adresu e-mail i hasła loguje się do swojego konta. Po prawidłowym zalogowaniu koszyk wraz z wybranymi towarami zostanie automatycznie przeładowany do konta. Potwierdzenie zamówienia i transakcja zakupu, odbywa się już w ramach posiadanego konta w Serwisie.

W każdym z wyżej opisanych sposobów złożenia zamówienia, podanie przez Kupującego nieaktualnych lub nieprawdziwych danych może uniemożliwić realizację zamówienia.

Kupujący wypełniając formularz zamówienia podaje dane podstawowe takie jak: adres e-mail, imię i nazwisko, firmę, adres pocztowy oraz telefon. Ponadto wypełniając formularz zamówienia Kupujący podaje dane niezbędne do wysyłki towaru oraz ewentualnie dane do wystawienia przez Sprzedającego faktury VAT.

Aby Kupujący mógł prawidłowo złożyć zamówienie, konieczne jest każdorazowe potwierdzenie akceptacji niniejszego regulaminu i polityki prywatności Serwisu.

Kupujący akceptując składane zamówienie poprzez wybranie opcji „Kupuję i płacę” zawiera umowę sprzedaży ze Sprzedającym.

W trakcie składania zamówienia, do momentu wybrania opcji „Kupuję i płacę”, Kupujący może samodzielnie korygować wprowadzone dane w ramach panelu koszyk poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z koszyka.

Potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym i Sprzedającym wysyłane jest automatycznie za pośrednictwem Serwisu w formie wiadomość elektronicznej e-mail. Wiadomość ta ma jedynie charakter informacyjny potwierdzający dokonanie transakcji.

Kupujący, w związku z zawartą umową sprzedaży dokonuje zapłaty za towar poprzez wybranie sposobu zapłaty ceny i ewentualnie pozostałych wskazanych w zamówieniu kosztów realizacji umowy sprzedaży.

Kupujący płaci Sprzedającemu za zamówiony towar dokonując przedpłaty. Przedpłaty Kupujący może dokonać za pośrednictwem sytemu Pasaż/Marketplace dostępnego w ramach serwisu rozliczeń internetowych Przelewy24. Dokonanie przedpłaty nie jest możliwe przy użyciu karty kredytowej.

Zapisz się do naszego newslettera!