Veganadam.pl
FAQ - kupno
  • Czy mogę kupować nie będąc zarejestrowanym?
    Tak- serwis VegeNADAM przewiduje taką możliwość. Jednak zachęcamy do zalogowania się, gdyż dzieki temu będziesz staniesz się Użytkowniku częścią naszej vegenadamowej społeczności oraz będziesz miał dostęp do swego panelu (zawiera on historię Twoich zamówień, rekomendacje, a także- gdybyś chciał kiedyś skorzystać- opcje rozpoczęcia sprzedaży).
  • Jak zalogować się i stworzyć konto?
    To proste! W prawym górnym rogu ekranu VegeNADAM kliknij pole "Logowanie/ Rejestracja", następnie wypełnij formularz, któy zostanie w ten sposób otwarty. Potem koniecznie przejdź do swojej skrzynki odbiorczej (maila podanego w formularzu rejestracyjnym) i kliknij link aktywacyjny. Dzięki temu Twoje konto będzie już aktywne! A my.... z radością powitamy cię w naszej vegenadamowej społeczności!
  • Co zrobić gdy zapomnę hasła do logowania?
    Przede wszystkim: nie martw się! Takie rzeczy się zdarzają nam wszystkim! Po prostu poinformuj nas o swoim problemie, klikając w pole "Zapomniałem hasła" pod formularzem logowania. Od razu prześlemy Ci mail informujący o tym jak je odzyskać!
  • Czy mogę zmienić swoje dane teleadresowe?
    Oczywiście! Po prostu przejdź do swojego konta użytkownika, zmień dane i zapisz je. Pamiętaj jednak, żeby podawać PRAWDZIWE dane. To bardzo ważne ze wzgledu na prawidłowość transakcji.
  • Jak kupować na VegeNADAM?
    Wszystkie produkty i usługi oferowane przez serwis VegeNADAM, pogrupowane są w 10 kategoriach. Możesz przeglądać ich zawartość przewijając ich ikont na stronie główne w dziale "ZObacz kategorie produktów" lub też klikając w górny banner "Veganie na zakupach". Gdy znajdziesz interesujący cię produkt, kliknij na jego ikonę. Wówczas wejdziesz na kartę produktu i będziesz mógł poznać jego szczegóły. Możesz go kupić, klikając "Dodaj do koszyka" w karcie produktu. Potem możesz kupować kolejne towary. Gdy znajdziesz już wszystko co potrzebujesz/ chcesz kupić, przejdź do koszyka (prawy górny róg ekranu) i sfinalizuj transakcję, wybierając formę dostawy, adres dostawy i w końcu- opłacając ją. Po opłaceniu- jesteś już posiadaczem danego towaru! Teraz musisz jeszcze tylko zaczekać aż przesyłka dotrze do Twoich rąk!
  • Jak odbywa się opłacanie transakcji?
    Jedyną formą opłacania transakcji stosowaną w serwisie VegeNADAM są Przelewy24. Stąd też, żeby opłacić transakcję, musisz posiadać elektroniczny dostęp do swojego konta bankowego. Zdecydowana większość banków oferuje go w standardzie. W chwili gdy zakupisz produkt, wypełnisz dane do wysyłki i przejdziesz do kolejnego pola w finalizacji- znajdziesz tam przycisk "Kupuję i płacę", po naciśnięciu zostaniesz przekierowany na stronę Przelewów24 i poproszony o wybór swojego banku. Następnie po prostu: opłać transakcję, by Twoje zakupy jak najszybciej mogły do Ciebie dotrzeć!
  • Czy za zakupiony towar mogę otrzymać fakturę?
    Oczywiście! Tylko musisz o tym powiadomić sprzedającego, klikając pole "Chcę otrzymać fakturę" po prawej stronie ekranu, na karcie "DANE DO WYSYŁKI" podczas finalizacji transakcji.
  • Dlaczego muszę opłącać transakcję przez Przelewy24?
    Bo serwis VegeNADAM nie przewiduje innej możliwości. I nawet nie napiszemy "niestety nie przewiduje". Bo był to nasz świadomy wybór. Bowiem Przelewy24 oferują jako jedyne, usługę sprzedaży koszykowej. Innymi słowy: dzięki temu będziesz na Vegenadam zawsze mógł zapłacić jednym przelewem za wszystkie zakupy u różnych sprzedawców. W ten sposób oszczędzasz na wielu przelewach i własnej pracy z ich wykonywaniem. To jak? Rozumiesz już nasz wybór? :)
  • W jaki sposób dokonać zakupu produktu od kilku sprzedających?
    Analogicznie jak kupiłeś od jednego! Po prostu po wyborze jednego towaru, nie finalizuj transakcji tylko wróć do zakupów i kupuj do woli. Za wszystko zapłacić razem, jednym przelewem, przy finalizacji transakcji.
  • Jak zostaną dostarczone moje zakupy?
    O tym jak zakupy zostaną dostarczone, decydujesz po trosze Ty, a po części Sprzedający. Otóż Sprzedający wystawiając produkt zawsze określa możliwości i koszty wysyłki, samodzielnie wyceniając poszczególne z oferowanych form. Zazwyczaj daje swoim Kupującym kilka możliwości wyboru. Natomiast Ty Użytkowniku- wybierasz odpowiadającą Ci formę wysyłki spośród oferowanych przez danego sprzedawcy. Koszty te zostaną doliczone do ceny produktu. Pamiętaj- wiele produktów od jednego Sprzedającego to zawsze jeden koszt wysyłki. Natomiast wiele produktów od różnych sprzedających- to różne koszty wysyłki od każdego z nich. Prosimy pamiętaj też, że jeżeli kupujesz produkty u różnych sprzedających, to trafią one do Ciebie w różnym (choć pewnie podobnym) czasie i różnym przesyłkami.
  • Czy mogę wybrać sposób dostarczenia mi zakupionego produktu ?
    Tak oczywiście - wyboru dokonujesz po przejściu z koszyka do finalizacji transakcji.
  • Czy produkty na VegeNADAM na pewno są vegańskie (bezpieczne i etyczne)?
    Tak! Sprzedający zobowiązani są do wystawiania wyłącznie vegańskich produktów.
  • A co jeżeli zakupiony produkt okaże się być niewegański?
    Mamy nadzieję, że NIGDY się to nie wydarzy. Ale teoretycznie jeżeli by się wydarzyło: NATYCHMIAST POINFORMUJ nas o tym! Niezwłocznie zablokujemy sprzedaż, jako niezgodną z naszymi zasadami. Złóż też formularz reklamacji, aby jak najszybciej mogły Ci zostać zwrócone koszty!

Zapisz się do naszego newslettera!